Известие

Collapse
No announcement yet.

Задължителна смяна ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
    Поразтършувах се из нета и разбрах че цената на обслужването на голф 4 е ~същото като на 2,0 тс ,а на пасат 99г с ~100лв повече тъй че не е много рентабилно да се взимат такива коли с /евтина поддръжка/ че излиза прекалено евтино
    а по принцип моята 156 не се кара много за това мисля само да погледнат ролки-ремъци и да си кажат монтьорското мнение
    Ми вариатора ако се разлопа какво правиме. Свещите как са ти, дебитомер, ламбда. Голф 3 ако си купиш е една ролка и един ремък тотал цена 30лв. и си в джаза. Така като гледам спокойно можеш да се ориентираш към тези автомобили.
    Това е тема която дори и не трябва да се коментира. Естествено че трябва да се обслужи колата. Да не говорим че и горните неща които съм изброил са ти за смяна ако не си го направил. А и на цялата сиромашия рацер го даваш

    А за монтьорското мнение кой ще си сложи главата в торбата. След 2 хиляди като роди колата после няма да си виновен ти, а монтьора ще е ти е виновен.

    П.С. По спомен пълното обслужване на 2,0ТС както трябва да се направи е 5ролки и 3 ремъка и водната помпа да не забравяме и термостата. Минаваха 500лв. без никакви ядове че даже и мало више.
    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 03:23.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #47
      Моя ремък не съм го сменял след покупката на колата, но тя дойде от познат така да се каже и имаше фактура за смяна на целия комплект, така че изчаках 50к км. и едва тая година го смених. Ма моят случай е от ония 10% ..., ако не бях сигурен какво е положението, щях да го сменя на момента.
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      370 лв без смяната е адски много, или поне така ми се струва....
      Аз купих ангренажния комплект заедно с водната помпа за 236 лв. миналия месец.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #48
        След година и полвина /от както я имам моята /смених ролки и ремъци с комплект на Дайко тези на снимките са старите на Фленор
        Според мен двата ремъка и назъбената шайба наистина са били сменяни докато ролката е май оригиналната има си и малко ръждичка и леко си трака ,казаха ми от сервиза на фиат че стария ремък не бил напаснат може би за това сега си набира по бързо не знам
        някой който им разбира да каже дали е така както мисля
        Attached Files

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
          След година и полвина /от както я имам моята /смених ролки и ремъци с комплект на Дайко тези на снимките са старите на Фленор
          Според мен двата ремъка и назъбената шайба наистина са били сменяни докато ролката е май оригиналната има си и малко ръждичка и леко си трака ,казаха ми от сервиза на фиат че стария ремък не бил напаснат може би за това сега си набира по бързо не знам
          някой който им разбира да каже дали е така както мисля
          Ролката на балансиращите лагери, поспестихте ли я? Пистов ремък и ролките към него другия път ли ще са? Водна помпа тия момчета от Фиат сервиза не ти ли казаха че се сменя. И викаш от Дайко по ефтино нема, иначе щехте да сложите него.
          Last edited by thecleaner; d.m.y г., 15:53.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #50
            Точно преди година на 3 март с мой приятел караше 156 -2001 година модел тръгнахме за В. Търново от Шипка и след като излязохме от Габрово скъсахме ангренажен ремък. Клапаните се помляха а как се прибрахме до Казанлък няма да казвам. Заради един ремък от 400 лв даде после 1100 лв за ремонт. В Габрово прескочиха с три зъба. Благодарение на Лисан колата сега е на 6

            Comment

            Working...
            X